22 Apr 2019 
Centrum Technické podpory » Novinky » Časté otázky
 Časté otázky
Vložil: Petra Skýpalová Kdy: 09 Oct 2009 3:59 PM
Detaily Základní informace o používání portálu Signum Servis

ARIANE Signum Servis - FAQ - časté otázky


1. Proč se registrovat?
2. Co všechno naleznu v aplikaci ARIANE Signum Servis?
3. Jak položit dotaz?

1. Proč se registrovat?

Obchodně technické rozhraní ARIANE Signum Servis bylo vytvořeno pro zákazníky tak, aby poskytlo našim partnerům co nejlepší servis a zájemcům o naše produkty přehledné a snadno dostupné informace. Registrovaní uživatelé budou pravidelně informování o akcích ARIANE Signum, o novinkách v produktovém portfoliu, o servisních aktualitách. V aplikaci naleznete veškeré ceníky, katalogy a letáky s doplňujícími informacemi a můžete zde interaktivně odeslat tzv. ticket s jakýmkoli dotazem. Váš dotaz či problém bude podrobně sledován a naši spolupracovníci vám tak mohou poskytnout komplexní informace v odpovídajícím čase.

2. Co všechno naleznu v aplikaci ARIANE Signum Servis?
Aplikace je rozdělena do šesti oddílů. Oddíl týkající se tzv. ticketů umožňuje pokládat jakékoli dotazy a sledovat jejich stav, odpovědi (více o ticketech viz. Tickety). Oddíl Databáze znalostí obsahuje technické údaje o našich produktech, možnosti jejich využití a nové trendy. Oddíl Průvodce řešením problému nabízí již vyřešené postupy, které se v minulosti osvědčily a šetří tak čas nejen Váš ale i náš. Oddíl Novinky obsahuje nejnovější soubory a informace, které by Vás mohly zajímat. V posledním oddíle Ke stažení naleznete veškeré ceníky, letáky a katalogy, které jsou přehledně rozděleny do kategorií dle názvu dodavatele a typu produktu. V aplikaci se můžete orientovat také zadáním klíčového slova do políčka "hledat" v pravé svislé liště.

3. Jak položit dotaz?

Dotaz můžete položit velice jednoduše. Přihlašte se do aplikace a klikněte na sekce "Založit ticket". Oddělení bude pro Vás vždy Signum, označte jej a klikněte na "další". Zobrazí se Vám formulář, kde můžete vyznačit naléhavost Vašeho problému, předmět dotazu a dotaz samotný (podobně jako u psaní běžných emailů). Máte možnost nahrát i soubory, pokud to uznáte za vhodné. Poté klikněte na "odeslat", tím se ticket dostane do naší databáze a některý z našich pracovníků Vám v co nejkratší době zašle odpoveď případně Vás bude kontaktovat jinou cestou. Veškeré Vámi odeslané tickety naleznete po registraci v sekci ?Prohlížet tickety?. V tomto oddíle je také prostřednictvím odpovědi v ticketu možnost komunikovat o zadané problematice, aniž by se ztrácel přehled v záplavě jiných e-mailových zpráv.



ARIANE, a.s.,
Třanovského 622/11, 163 04 Praha 6 ? Řepy
Tel/fax: 235 018 320, email: signum@arianepro.cz
Web: signum.arianepro.cz



Založil: Hostýn Kdy: 09 Oct 2009 4:10 PM
Docela hezky vysvětleno!
 Zpět
 Přihlásit [Zapomenuté heslo] 
Email:
Heslo:
Zapamatovat přihlášení:
 
 Hledat
 Možnosti Novinek
Domů | Registrovat | Založit ticket | Novinky | Ke stažení
Jazyk:

 Help Desk Software licensed by ARIANE, a.s. SupportSuite v3.60.04